Voimassa 1.8.2020 alkaen
Verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy pro Artisaani, 1830852-1. Tuotteita myydään täysi-ikäisille kuluttaja-asiakkaille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan osoitteesta www.artisaani.fi
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- Tilauksen viitteen/tilausnumeron
- Antamasi yhteystiedot
- Ostetut tuotteet ja niiden hinnan
- Valitsemasi maksutavan
Artisaani pidättää oikeuden perua asiakkaan tilauksen, kun kyseessä on selvä hinnoitteluvirhe. Hinnoitteluvirheen vuoksi tilaus voidaan perua, jos kyseessä on merkittävä ero tuotteen normaalihintaan ja keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen, että kyseessä on virhe. Hinnoitteluvirheeksi lasketaan esimerkiksi tilanne, että tuotteen hinta on 0,00 EUR.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Masterpass, MobilePay, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Oma säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit.
Maksutapojen käyttöehdot
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot
https://www.op.fi/tac?did=Hemak0000002717&cs=7f653641d3fb31069e9e2eb71e9f141460575b214e26ed07a802a3c54e87b77a
https://www.nordea.fi/Images/146-173247/siirto-ehdot-fi.pdf
https://cdn2.hubspot.net/hubfs/2610868/checkout/ehdot-ja-sopimukset/Checkout%20Finland%20Oy_maksutoimeksiantopalvelun_kayttoehdot.pdf
https://masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
https://mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
https://mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
——————–
Maksupalvelutarjoajat
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteutta Checkout Finland yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitus
Toimitusaika
Tilauksen toimitusaika Suomeen on 4-7 arkipäivää. Kampanjat, viikonloput ja pyhät saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.
Toimituskulut lasketaan tuotekohtaisesti ja ovat vähintään 3,20€. Lopulliset toimituskulut riippuvat tuotteen koosta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksesta veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennenkuin vahvistat tilauksen.
Toimituksen seuranta
Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.
Palautus ja vaihto
Palautusehdot Suomessa
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 3,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.
Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@artisaani.fi
Pakkaa tuote / tuotteet hyvin ja liitä palautuksen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten
Palautus Postin kautta:
Kirjoita paketin päälle osoitetietomme
Palautusosoite on:
Pro Artisaani
Unioninkatu 28
00100 Helsinki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos tilaus on maksettu käyttäen Paytrail-maksutapaa, palautus edellyttää asiakkaalta henkilökohtaisen Paytrail-tilin luomisen.
Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Pro Artisaanille kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Käsittelykulu 3,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, että palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai osa tilauksesta.
Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus.
Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja jos tilausta ei tämän jälkeen haluta vastaanottaa uudelleen, veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Jos et ole ehtinyt noutaa pakettiasi ja haluat tilauksen vielä uudelleen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uudesta lähetyksestä: asiakaspalvelu@artisaani.fi
Toimipaikkapalautuksena palautunut paketti voidaan lähettää uudelleen korkeintaan yhden kerran.
Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Pro Artisaani ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.
Vaihdot
Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai samanhintaiseen tuotteeseen. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@artisaani.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Pro Artisaani käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Pro Artisaani sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.
Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Pro Artisaanilta.
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.